Kalite Yönetimi

Kalite Politikası

  • HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLIĞI VE MEMNUNIYETI ODAKLI HIZMET SUNMAK.
  • ÇAĞIN GEREKTIRDIĞI BILGI VE TEKNOLOJIYI KULLANARAK, SAĞLIK ALANINDA ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN HIZMET VEREN BIR KURUM OLARAK, ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRMEK.
  • SÜREKLI EĞITIMI TEŞVIK ETMEK VE UYGULAMAK.
  • KANITA DAYALI VERI TAKIBI ILE GÖSTERGELERI IZLEMEK VE SÜREÇLERI IYILEŞTIRMEK.
  • HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLIĞINE ODAKLI HIZMET ANLAYIŞINI SÜRDÜRMEK.
  • HASTA HAKLARINI GÖZETMEK VE ŞIKAYET ÇÖZÜMÜNDE ÖNCÜ KURUM OLMAK.
  • HASTA BILGI GIZLIĞI VE MAHREMIYETINI HER ALANDA KORUMAYI HEDEFLEMEK.
  • ETIK KURALLARA UYGUN ULUSLARARASI KALITEDE HIZMET SUNMAK.
  • ÇALIŞANLARIMIZIN ÇEVRE BILINCINI ARTIRMAK.
  • HASTANE KAYNAKLARINI ETKIN KULLANMAK VE SÜREÇ VERIMLILIĞINI ARTIRMAK.
  • TOPLUMA KALITELI HIZMETI SUNMAK.

13 Şubat 2024